My Web Page

Ad eos igitur converte te, quaeso.

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Nec vero pietas adversus deos nec quanta iis gratia debeatur sine explicatione naturae intellegi potest. Quod ea non occurrentia fingunt, vincunt Aristonem; Erit enim mecum, si tecum erit. Theophrasti igitur, inquit, tibi liber ille placet de beata vita? Duo Reges: constructio interrete. Itaque eos id agere, ut a se dolores, morbos, debilitates repellant. Non enim, si omnia non sequebatur, idcirco non erat ortus illinc. Quid enim ab antiquis ex eo genere, quod ad disserendum valet, praetermissum est? Sed haec omittamus; Aliter enim nosmet ipsos nosse non possumus. Id et fieri posse et saepe esse factum et ad voluptates percipiendas maxime pertinere. Quid ergo aliud intellegetur nisi uti ne quae pars naturae neglegatur?

  1. Videmusne ut pueri ne verberibus quidem a contemplandis rebus perquirendisque deterreantur?
  2. Sed tempus est, si videtur, et recta quidem ad me.
  3. Quis enim potest ea, quae probabilia videantur ei, non probare?
  4. Ad eas enim res ab Epicuro praecepta dantur.

Hoc simile tandem est?

Bonum integritas corporis: misera debilitas. Quicquid enim a sapientia proficiscitur, id continuo debet expletum esse omnibus suis partibus;

Maxime autem in hoc quidem genere vis est perspicua naturae, cum et mendicitatem multi perpetiantur, ut vivant, et angantur adpropinquatione mortis confecti homines senectute et ea perferant, quae Philoctetam videmus in fabulis.
Bork

Verum enim diceret, idque Socratem, qui voluptatem nullo
loco numerat, audio dicentem, cibi condimentum esse famem,
potionis sitim.

Ait enim se, si uratur, Quam hoc suave! dicturum. Nonne igitur tibi videntur, inquit, mala? Quare si potest esse beatus is, qui est in asperis reiciendisque rebus, potest is quoque esse. Quid loquor de nobis, qui ad laudem et ad decus nati, suscepti, instituti sumus? Quid enim ab antiquis ex eo genere, quod ad disserendum valet, praetermissum est? Quare obscurentur etiam haec, quae secundum naturam esse dicimus, in vita beata; Ita enim vivunt quidam, ut eorum vita refellatur oratio. Ergo hoc quidem apparet, nos ad agendum esse natos. Iam in altera philosophiae parte. Innumerabilia dici possunt in hanc sententiam, sed non necesse est. Primum Theophrasti, Strato, physicum se voluit;

Bork
Sed quanta sit alias, nunc tantum possitne esse tanta.
Quis hoc dicit?
Praeclare enim Plato: Beatum, cui etiam in senectute contigerit, ut sapientiam verasque opiniones assequi possit.
Explanetur igitur.
Vitiosum est enim in dividendo partem in genere numerare.
Moriatur, inquit.
At quanta conantur! Mundum hunc omnem oppidum esse nostrum! Incendi igitur eos, qui audiunt, vides.
Quonam, inquit, modo?
An, partus ancillae sitne in fructu habendus, disseretur inter principes civitatis, P.